مدیریت امور پردیس های خراسان شمالی

نشست کمیته کارورزی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی در پردیس امام جعفر صادق(ع)

کمیته کارورزی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی با حضور اعضاء در پردیس امام جعفرصادق(ع) برگزار شد.

 در ابتدا مراسم مدیر گروه علوم انسانی پردیس های خراسان شمالی دستور کارهای نشست را قرائت نمود و از همکاری و مساعدت های مسئولین اداره کل آموزش و پرورش و اداره آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در خصوص برگزاری کارورزی تشکر و قدردانی نمود. در ادامه مراسم معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان بر تشکیل کارگروه کمیته کارورزی بر اساس دستور العمل ابلاغی جهت اجرا در سطح آموزش و پرورش و مدارس  تاکید داشتند. همچنین ایشان از بازخورد حوزه کارورزی و اعلام رضایت مدیران مدارس از دانشجویان و احصاء نقاط قوت و ضعف در مدارس توسط دانشجو معلمان و کمک به مدیر مدرسه خبر داد.

در ادامه مراسم معاون آموزش ابتدایی و متوسطه اداره کل اموزش و پرورش بر همکاری دوسویه هم دانشگاه و هم آموزش و پرورش تاکید نمود و از همراهی همکاران تشکر نمود. همچنین ایشان کارورزی را نقطه عطف بین دانشگاه و آموزش و پرورش دانست.وی همچنین از دانشگاه خواستند، درسنامه ای در خصوص کارورزی 1،2،3 طراحی و محتوای درسنامه جهت اجرا به صورت هماهنگ و یک شکل در اختیار مدیران مدارس قرار گیرد.

در ادامه مراسم دکتر صفرزاده سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان از زحمات و همراهی مدیر کل و معاونین آموزش و پرورش و اداره آموزش و پرورش تشکر نمود و در خصوص پرورش معلمان اهل، عامل و اثر گذار که دغدغه نظام تعلیم و تربیت و بزرگان نظام است، تاکید نمود.

مراسم پس از بحث و تبادل نظر کلیه اعضاء با تصویب مصوبات ذیل خاتمه یافت:

- مقرر شد با هماهنگی دانشگاه و اداره کل اموزش و پرورش دوره آموزشی کارورزی برای مدیران، معلمان راهنمای کارورزی با برنامه ریزی به ظرفیت 300 نفر در دانشگاه برگزار گردد.

- مقرر شد در صورت موافقت سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور، کارورزی برای دانشجویان پیوسته در سایر شهرستان های استان نیز برگزار گردد.

- توزیع مدارس کارورزی به عهده آموزش و پرورش خواهد بود.

 

 

روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی


نظرات کاربران